Post-graduate summer school on the
subject of “The cultural past and present of micro-loci and their
heritage conservation and management”. The school was held in the
monastery of Vyliza (Matsouki, Ioannina) and also in the villages of
Kallarytes, Syrrako and Pramanda.
Διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Σχολείο Το πολιτισμικό παρελθόν και παρόν των μικρών τόπων. Μελέτη, ανάδειξη και αξιοποίηση, που πραγματοποιήθηκε στην ιερά μονή Βύλιζας Ματσουκίου, στο χωριό Καλαρρύτες και στο χωριό Πράμαντα Τζουμέρκων από 11/10/2013 έως 17/10/2013, στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου με τίτλο: «Ο τοπικός πολιτισμός της περιοχής των Τζουμέρκων (15ος-20ός αιώνας) Μελέτη, ανάδειξη και αξιοποίηση» [βλ. http://www.tzoumerka.net/].
Το Μεταπτυχιακό Σχολείο οργάνωσε το Εργαστήριο Λαογραφίας του Τμήματος Ιστορίας Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Σχολείο Το πολιτισμικό παρελθόν και παρόν των μικρών τόπων. Μελέτη, ανάδειξη και αξιοποίηση, που πραγματοποιήθηκε στην ιερά μονή Βύλιζας Ματσουκίου, στο χωριό Καλαρρύτες και στο χωριό Πράμαντα Τζουμέρκων από 11/10/2013 έως 17/10/2013, στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου με τίτλο: «Ο τοπικός πολιτισμός της περιοχής των Τζουμέρκων (15ος-20ός αιώνας) Μελέτη, ανάδειξη και αξιοποίηση» [βλ. http://www.tzoumerka.net/].
Το Μεταπτυχιακό Σχολείο οργάνωσε το Εργαστήριο Λαογραφίας του Τμήματος Ιστορίας Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Θεματικές που ανέλυσα στο πλαίσιο των μαθημάτων:
I.
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=409&ved=0CFwQFjAIOJAD&url=http%3A%2F%2Fwww.tzoumerka.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F03%2Fmerantzas.pdf&ei=q1l2U7GaHY-f7gbJ0IHAAg&usg=AFQjCNGFYZR84-IQzX2liFLM8x8xYYx6Kg&bvm=bv.66699033,d.ZGU&cad=rja
I.
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=409&ved=0CFwQFjAIOJAD&url=http%3A%2F%2Fwww.tzoumerka.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F03%2Fmerantzas.pdf&ei=q1l2U7GaHY-f7gbJ0IHAAg&usg=AFQjCNGFYZR84-IQzX2liFLM8x8xYYx6Kg&bvm=bv.66699033,d.ZGU&cad=rja
II. α. Επιτόπια έρευνα, ανάλυση και ερμηνεία
του πολιτισμικού χαρακτήρα του εικονογραφικού προγράμματος της μονής Βύλιζας
Ματσουκίου.
II. β. Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών
στη διαχείριση του πολιτισμού.
We enjoyed the beauty of the land and the hospitality of its people. We deeply felt the force of nature and the power of education in the sense of creating identities. We should thank our students, the sculptor Theo Papagiannis for his presence, the Ecclesiastical Committee of the monastery of Vyliza and the residents of Matsouki, the Municipality of North Tzoumerka (http://
I wish all the best to my beloved friends through the following photos: